[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Jul 4 12:31:50 CEST 2010

On Sun, Jul 04, 2010 at 12:58:50AM +0200, Pavol Luptak wrote:

> Ak sa niekto rozhodne, ze chce platit Vasmu hackerspaceu 5000 Kc mesacne,
> chce byt clen, ale nema cas na ziadne aktivity, neprijmete ho? :-)
> (to by podla mna bola hlupost).

No ja nevim, ja bych osobne s jeho prijetim skutecne vahal, a hlavne
bych se ptal, proc tak trva na tom, byt clenem, kdyz nema cas se vubec
angazovat. Nevim, jestli chceme clenstvi proste prodavat.

Dalsi vec je moje zkusenost s obcanskymi sdruzenimi - v praxi stejne
nikdo nikoho nema valnou chut odnekud vyskrtavat a proto se obvykle v
otazkach clenstvi atd. obvykle postupuje vyrazne mirneji, nez rikaji
stanovy - poseckava se s terminy clenskych prispevku, atd. atd. Vzdy se
nejdrive porusi povinnosti clena, pak o tom nekdo rozhoduje, a pak se
ten clovek teprve potencialne vylouci - z principu je tu urcity
prirozeny prah, az jak moc jsou ty povinnosti poruseny. Na druhou stranu
co ve stanovach napsane neni, to pozadovat nemuzeme nikdy.

> A? To je podla mna uplne idealny pripad sponzora - nevidite ho, nezavadzia Vam,
> nemusite s nim nic riesit, iba Vam posiela peniaze :)

No jasne, ale v tom mu nikdo nebrani. :-)