[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Fri Jul 2 14:25:05 CEST 2010

Ahoj,

   clenove zakladatele vznikli jako pozadavek pripravneho vyboru "od
cerne plice"

   uz od zacatku se o hackerspace mluvi jako o sdruzeni, ktere bude
nakladat s nejakym majetkem (od pocitacu az k raketovemu motoru :D).
Rada ma dost velke pravomoce na to, aby se ji nikdo nekoukal pod
prsty. A valna hromada to nebude (resp. kdo to nebude mit v popisu
prace, ten to neudela).

  ad virtualni vh: to by slo

 ad nabyti clenstvi: to se jeste musi sepsat, stejne jako zanik
clenstvi (vystoupeni, vylouceni, umrti...) apod

 MT