[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Fri Jul 2 12:40:09 CEST 2010

On Fri, Jul 02, 2010 at 12:34:28PM +0200, Petr Baudis wrote:

>   To zni skvele! Uz jsme uvazovali o to, kontaktovat nase mestske casti,
> ale celkem verim, ze by stalo za to, jit rovnou na magistrat. Mas nejake
> tipy, koho na magistratu na zacatku kontaktovat, aby se clovek
> propracoval spravnym smerem?

Skuste priamo urad primatora (je najlepsie sa o tom rozpravat s
najkompetentnejsim clovekom, a nie ziadnym pod nim). Ak Vas odmietnu, skuste
potom nejake mestske samospravy.

My sme v tomto mali trochu stastie, lebo jeden nas clen (Bon) je kamarat a
spoluziak primatorovho syna, takze vybavil, ze si jeho otec pred spanim musel
pozriet Metalabacke hackerspace video (hackerspace vo Viedni) a to ho
oslovilo:)

Pavol
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]