[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

caha caha at hysteria.cz
Fri Jul 2 10:24:59 CEST 2010

Petr Baudis napsal(a):

> Souhlasim, primlouvam se o to, aby master editor Michal zakomponovaval
> pripominky ostatnich, jinak v tom asi bude trochu bordel.
>
> Moje komentare:
>
> * Sidlo muze byt klidne u nektereho clena sdruzeni (treba mne by to
> prozatim urcite nevadilo, tak se hlasim jako dobrovolnik), dlouhodobe by
> melo byt tam, kde se zabydlime.
>
> * Cil sdruzeni: Formulace by mela zajistit, ze pujde odepsat z dani dary
>   * Co treba:
>
> 	a) Sdružovat zájemce o moderní technologie a návazné vědecké
> 	disciplíny a umělecké směry

	, fanousky trucktrialoveho sportu a obdivovatele vozu a
	techniky nad 3,5 tuny, zvlaste pak znacky TATRA

> 	b) Umožňovat členům neformální spolupráci na společných
> 	technologických projektech, nezávislý vědecký výzkum a
> 	sebevzdělávání v podnětném prostředí
> 	c) Poskytovat otevřenou platformu pro výzkum, vývoj a
> 	implementaci technologií všeho druhu, s důrazem na otevřené
> 	licence a spolupráci v rámci celosvětové komunity
> 	d) Vzdělávat veřejnost a šířit technologickou osvětu
> 	přednáškovou činností, kurzy a workshopy
> 	e) Umožňovat spřáteleným skupinám a organizacím využívat
> 	zdroje a prostory sdružení k veřejným přednáškám a akcím
> 	odpovídajícím zaměření sdružení

	poskytovani fyzickeho prostoru k parkovani techniky k prevozu
	(kamionove soupravy), tak i zavodnich specialu a ulozeni
	veteranu. Dale pak vytapene dilny s vybavenim a montazni jamou
	pro opravy techniky clenu

;D

caha