[Brmlab] Stanovy - crowdsourcing

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Fri Jul 2 01:14:08 CEST 2010

Doplnil jsem:

** (? co je vlastně naším cílem) podpora aktivit komunity skládající se
z členů sdružení a vytvářející kreativní prostředí

** Člen sdružení má povinnost zejména:
  a) dodržovat stanovy sdružení,
  b) se dle vlastních možností a schopností aktivně podílet na
pozitivním rozvoji a plnění účelu sdružení,
  c) svou aktivitou přispívat k pozitivní prezentaci sdružení a zdržet
se jakékoli aktivity sdružení poškozující
  d) účastnit se valných hromad.