[Brmlab] Tricka

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Dec 28 15:15:53 CET 2010

  Ahoj!

On Tue, Nov 09, 2010 at 08:59:04PM +0100, Pavol Rusnak wrote:
> Rozmyslali sme o tom, ze by sme chceli spravit dalsiu varku triciek.
> Bol by zaujem? A ak ano tak ake velkosti?

  Nova varka tricek je uz nejakou dobu v brmlabu, bohuzel jsem byl tak
vytizeny, ze jsem to nezvladl nijak odannouncovat. V tuhle chvili jsou
vsechna tricka na vylete v Berline, zpatky budou od 31.12. vcetne a snad
nekdo napise sumarizaci naseho trickoveho skladu.

  Kdo jste meli specialni prani co se tyce barvy tricka, obavam se, ze
jsme nezvladli to pri rozdavani tricek prilis trackovat, doufam, ze na
Vas jeste tricko Vasi barvy ceka. Pokud jste si sve obarvene tricko
jeste nevyzvedli, pripiste se prosim do trickove sekce [[promote]]
na wiki, jinak se muze stat, ze tricko si vezme nekdo jiny.

  Pekne mezisvatci,