[Brmlab] Méri Iksmas

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Dec 24 01:20:44 CET 2010

Zapojils to hezky paralelne ke zdroji, tak mi za domaci ukol spocitej, jako
bude celkovej odpor, kdyz budou vsechny rezistory hodnoty 470 Ohmu... :-)

A ja taky preju vsem Br-magum a Br-mackam PF do toho novyho...
50 46 07 DB
A prijemny a krasny Vanoce, kapra bez kosti a bezednej salat.

Tesim se na dalsi uzasne projekty a dalsi vylepseni a napady v nasi
laborce...
Dekuju Vam vsem za dobrou atmosferu a podporu.
Blackhead