[Brmlab] Méri Iksmas

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Dec 23 15:09:19 CET 2010

Ahojte!

Trochu sme sa bavili na IRC o PFkach a zrodil sa mi v hlave napad.
Poskadlil som Inkscape a po par minutach som vyprodukoval toto:

http://brmlab.cz/_media/brmpf.png (SVGcko je v /promote sekcii).

Nie je to uplne dokonale, par zmien by si to ziadalo, ale ako je u nas
zvykom, ze docasne veci sa stavaju trvalymi, tak s tym idem do eteru
radsej uz teraz. Ak mate cas a chut to zmenit, tak do toho!

PS: Prajem Vam a tym vlastne aj celemu nasmu hekrspejsu, nech sa nam v
dalsom roku dari, aspon tak ako v tomto, bolo fakt uzasne sledovat to
nadsenie a aktivitu! A este aby ste pocas sviatkov nezabudli, ze
existuje aj svet mimo pocitaca. Teda aspon ked som ho naposledy
kontroloval tak tam este bol :-).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>