[Brmlab] Regály a police

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Dec 17 22:35:15 CET 2010

Tak, muzeme to shrnout:

-z NTM jsme dnes prevzali cca 20+ regalu o rozmerech 90x50x200. Vic toho
nebude.
-puvodne planovane regaly v druhem rozmeru 100x60x200, nejsou k dispozici.
-Brmlab si napocital 15 regalu celkem, takze jsem jich 15 rezervoval, i kdyz
jsou to jen ty mensi.
-vsechny ostatni regaly ktere Brmlab nevyuzije bych si rad zamluvil, tak jak
to bylo puvodne domluveno. Jen jich holt na mne zbyde min.. :-(
-regaly bude treba nejak rozumne skompletovat, nektere mely spolecne dve
nohy pro dve police, nektere byly samostatne, ctyri nohy na polici. Me je
jedno, jaka konfigurace na me zbyde, kdyz budu schopen to nejak rozumne
vyuzit.

Dekuji za pozornost.
BH