[Brmlab] Regály a police

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Thu Dec 16 17:24:42 CET 2010

   POZOR VSICHNI!!!

Prosim o pozornost. Dnes jsem byl v NTM na kukacku, regaly pro Brmlab tam
jsou k dispozici (bohuzel pro moje muzeum asi nezbydou).

Hledam dobrovolniky na demontaz regalu!

Kdo z Vas bude mit zitra mezi 14:00 a 19:00 cas? Ja tam vyrazim na 14:00,
muzeum se uzavira v 19:00. NTM specha na vyklizeni prostor, takze cim driv,
tim lip.
Na demontaz je potreba aspon dvou lidi na kus, je to trochu silove
narocnejsi, nez IKEA... ;-)

Naradi s sebou! Srouby jsou s drazkou a matky maj sirku 13-14mm (to je
trinactka/ctrnactka klic?).

Dejte vedet, nebo se primo dostavte...

KDYBY... se seslo vice jedincu, kteri zitra nemohou ale shodnou se na jeden
den v pristim tydnu, presunem to/udelame dve akce.

V kazdym pripade tam zitra vyrazim ja (Vatoz bude pritomen).

BH