[Brmlab] Regály a police

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Wed Dec 15 21:36:33 CET 2010

Abych to upresnil, ja samozrejme hodlam zkontrolovat a i odsouhlasit dodavku
regalu i pro Brmlab. Vim jaky chce Brmlab, vim kolik, tak to neni problem.

Jak jiste vite, byl jsem jmenovan velicim dustojnikem pro boj ve skladisti,
takze to resim prednostne ja. Pokud CHCETE JESTE NEKDO JINY, klidne se zitra
dostavte, omrknout to...

;-)

BH