[Brmlab] Laser Hacking.....

Tomáš Suchan TSuchan at seznam.cz
Sat Dec 11 23:54:24 CET 2010

Tak sme strávyli další noc nad Laserovým Projektorem. Výsledek viz příloha :-) + Video na:

http://www.asrg.cz/LaserClock.mpeg

Dorazily ty HP UX - ové servery. Ten větší jsem již rozeběhl. Heslo roota jsem nastavil na brmbrm. Připojení seriovou konsolí 9600, 8, N, 1. (server nemá možnost VGA, KLAVESNICE - u techto serverů zcela normální) IP 192.168.1.220. Pokud ho někdo nahodíte tak nejdříve odpojte ethernet a počkejte než nabootuje. Potom pripojte ethernet  a muzete se na nej pripojit i pomoci SSH. Seriový konsolový kabel jsem tam nechal připojený. Prvotní ohledání: 4x CPU 750Mhz, 3500Gb RAM. Na disky jsem byl už moc unaven.

Na ten menší server se podívám asi zítra......

PS: Ještě řeším grabnutí confidence... Tro3ku se to sere, kdyby měl někdo MiniDV kameru, bodlo by to...

S pozdravem....

Tomáš Suchan