[Brmlab] Project - brmbit computer

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Dec 10 03:27:28 CET 2010

Tak EPROM, ani PAL, ani nic podobneho prave pouzivat nechci... Kdyby EPROM,
tak jen na programovou/datovou pamet, ale to uz spis tu EEPROM. Vsechno
ostatni hezky 74xx-74xxx! ;-)

Ja osobne je za nekontaktni nepovazuju, povazuju je za nekonfliktni...
Uvidis 30+ zapojeni, kdyz se dostavis na uterni sraz. Prinesu 4x4 bit pamet.
Odhadem 38 TTL 7400/7404.
Plus ovladaci tlacitka a kontrolky... ;-)

BH