[Brmlab] fpga cluster

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Dec 6 14:41:32 CET 2010

ahoj,

broadcastuju informace, ktere uz jsem nekterym rikal i osobne.

Pokud byste mel nekdo zajem je tu moznost se zapojit do ruznych aktivit
kolem webu airdump.cz (v podstate asi cokoliv co vas bude bavit a bude
cilene do okruhu lidi kteri se kolem tohoto webu pohybuji). Presnejsi
info je asi schopny podat Marian Herceg aka brmlab ISP.

Ze stejneho smeru k nam zaval napad ze by nam bylo zafinancovan FPGA
cluster, na kterem by se dalo zkouset lecos pocitat, lamat, z nasi
strany se ocekava ze pro to najdeme rozumne/sexy vyuziti.

Mimojine mne napadlo ze kdyz uz mame v brmlabu konecne funkcni ChaosVPN
kde jsou zapojene hackerspaces z celeho sveta tak bysme mohli pristup k
takovemu vypocetnimu vykonu poskytovat jako vnitrni sluzbu tehle site.
Co vy na to?

ruza

e-mail:  ruza at ruza.eu
www:   http://ruza.eu