[Brmlab] Prednaska "Legal primer" - zjisteni zajmu

Jan Svec kxt at jenikovo.com
Thu Dec 2 11:46:12 CET 2010

On 12/02/2010 11:40 AM, Cestmir Houska wrote:

>     No me by docela zajimalo rozebrani obsahu ACTA.
>     Cesky autorsky zakon bych bud vynechal, nebo opravdu udelal jen kratke
>     intro, protoze je kratky, velmi dobre citelny a dulezite veci z nej
>     kazdy imho zna (krome perlicek, jako ze si clovek nesmi udelat kopii z
>     notoveho zapisu).
>

> No, mne prijde, ze si sice hodne lidi mysli, ze ho zna, ale mozna by byli
> prekvapeni. Ja bych treba svoji ruku do ohne za znalost AZ nedal... Mohlo
> by se to rozebrat treba v tom uvodu do prava....

Byl jsem nedavno na prednasce o autorskem pravu a krome obecne znamych
veci jsem tam opravdu nic noveho zajimaveho nenasel. Navic ten zakon je
psan velmi srozumitelne i pro "nepravnika", takze si ho clovek muze
precist jeden vecer v posteli.

Ale jak jsem psal, that's just me, byl to jen muj navrh, nic vic, v
pohode ;)
Mozna by opravdu nebylo od veci, jak psala Chido, tu prednasku rozdelit
na dve casti.

kxt