[Brmlab] Členské příspěvky

TMA tma at jikos.cz
Tue Aug 31 23:38:55 CEST 2010

On Tue, Aug 31, 2010 at 12:14:49PM +0200, Pavel Ruzicka wrote:
> lidsky popsano:
>
> - clenske prispevky se plati tak, ze **prvniho v mesici** by ste meli
> mit zaplaceno na nasledujici kalendarni mesic
>
> - prvni mesic za ktery se vybira je zari 2010 (mail od TMA o prispevcich
> byl jen jeho hlavolamove cviceni. TMA beztak neni clenem jakehokoli
> organu druzstva)
Bylo to hlavolamove cviceni. Ale s tim clenstvim v organech druzstva:
to nemuzes vedet. brmlab o.s. je obcanske sdruzeni, nikoli druzstvo. A i
tam jsem clenem organu zvaneho valna hromada (clanek IV. odstavec 8.
stanov).

> - pro uplne prvni mesic (zari 2010) jsme se rozhodli splatnost (datum
> kdy mate mit zaplaceno) posunout benevolentne o 14 dni, tedy na 14.9.
Dle clanku IV odst. 10 pododstavec IV stanov ("Rada sdruzeni se ridi
rozhodnutim Valne hromady.") neni rozhodnuti rady 4R-7/2010 v souladu se
stanovami, nebot Valna hromada usnesenim 1VH-4/2010 upravila
problematiku odlisne.

> byrokracii nezdar
Amen. (=tak se stan)

--TMA

P.S. IMHO jediny zpusob, jak se vyhnout stalemu reseni byrokratickych
otazek je udelat to spravne.