[Brmlab] Clenske prispevky -- interpretace ustanoveni art. IV. predpisu 1VH-4/2010 + par poznamek

TMA tma at jikos.cz
Sat Aug 28 21:48:57 CEST 2010

ERRATA & CORRIGENDA jsou vyznacena nize. Chyba vznikla tim, ze jsem pri
psani zil pod mylnym dojmem, ze UVH se konala v puvodnim terminu, tj.
17.8.2010. Za zmatky se omlouvam.

UPOZORNENI: Vsechny terminy a castky jsou uvedeny tak, jako by se predpis
aplikoval podle skutecneho data vzniku clenstvi. Pokud by se co do lhut
neaplikoval podle skutecneho data, ale az podle ucinnosti predpisu, pak
by vsechny prispevky za mesice cervenec (jul) az zari (september) byly
splatne dne 7.9.2010. Pokud by se podobne aplikoval, co do castek, tak
by vsichni clenove meli slozit do konce lhuty CZK 741.94 (za cast srpna
(augusta) a za zari (september)).

On Sat, Aug 28, 2010 at 04:30:11PM +0200, TMA wrote:
> Pripravte si kameny. Tohle se asi nebude libit.
>
> V tomto mailu vycisluji pomerne snizeni dle art. IV. par. 1. predpisu
> 1VH-4/2010 a data splatnosti dle art. IV. par. 3. leg. cit.
>
> Osoby, ktere byly prijaty usnesenim rady cislo 3R-5/2010 (fissie,
> AxTheB, biiter, niekt0, czestmir, alexka, TMA, aisnake, harvie,
> atheiste, alwalda) jsou povinny zaplatic clensky prispevek za mesic srpen
> (august) ve vysi CZK 241.94. Prispevek je splatny dne 31.8.2008.
Prispevek je splatny spolu s prispevkem za zari (september) dne 7.9.2010.

> Osoby, ktere byly prijaty usnesenim rady cislo 2R-3/2010 (Lui) jsou
> povinny zaplatit clensky prispevek za mesic srpen (august) ve vysi CZK
> 354.84. Prispevek je splatny dne 24.8.2008.
Prispevek za zari (september) splatny dne 1.9.2010.

> [...]
> jejich ucasti na zakladani sdruzeni v roli Starcu (jak bylo potvrzeno
> usnesenim 1VH-1/2010) (pasky, niekt0, dzoe, biiter, stick, ruza, sine,
> Tutchek, wApNo, zombie) jsou povinny zaplatit clensky prispevek za mesic
> cervenec (jul) ve vysi CZK 48.39 Prispevek je splatny spolu s prispevkem
> na mesic srpen (august) dne 11.8.2010.
Prispevek za zari (september) splatny dne 1.9.2010.

> ALL:
> Pokud se najdete ve vice kolonkach, tak se na vas vztahuje pozdejsi
> kolonka.
>
> Prispevek na mesic zari (september) je splatny dne 1.9.2010.
Predchozi odstavec o splatnosti prispevku se rusi, protoze se splatnost
lisi podle toho, do ktere skupiny osob platce spada.

> Cislo uctu pro platbu v EURech nebylo dosud zverejneno, proto platba v
> EURech neni jeste mozna. (Muzete poslat eura na stavajici ucet,
> pocitejte ale s tim, ze tim vzniknou sdruzeni naklady, o ktere musite
> svou platbu navysit.)
>
> Celkem by brmlab o.s. mel moci konstatovat, ze ke dni 2.9.2010 ma na
> svem uctu CZK 18016.20 + uroky. Pokud tam bude mene, tak nekdo
> nezaplatil.
>
> Tak a ted kamenujte,

Za zmatky se jeste jednou omlouvam,
--TMA