[Brmlab] Clenske prispevky -- interpretace ustanoveni art. IV. predpisu 1VH-4/2010 + par poznamek

TMA tma at jikos.cz
Sat Aug 28 18:50:46 CEST 2010

On Sat, Aug 28, 2010 at 06:18:29PM +0200, Jan Sembera wrote:

> Ready.

> Prepis 1VH-4/2010 vesel do platnost _nejdrive_ jeho odsouhlasenim dne
> 24.8.2010. Nelze rozhodne aplikovat od jakehokoli drivejsiho data. Navic
> bych ocekaval, ze kazdy dostane vyzvu, kde bude vycisleno pomerne snizeni
> nekym kompetentnim, pokud uz na pomernem snizeni nekdo trva.

S tou platnosti mas pravdu. Lhuta by se mela ridit datem prijeti
ustanoveni. Otazka je, jak je to s vysi prispevku, zda muzeme skutecne
tvrdit, ze doposud byla nulova, teprve schvalenim se stala nenulovou a
urcitou, kdyz se o presne teto vysi hovorilo.

> ... to je deset pracovnich dni?

Pocital jsem deset pracovnich dni, nepocital jsem vsak den, kdy vzniklo
clenstvi. Tohle by chtelo vyrok revizni komise, ktera to vyklada. Mohlo
by se totiz prihodit to, ze ta lhuta uplyne jiz v pondeli 30.8., pokud
by se pocital i den vzniku clenstvi.

Prosim o vyrok revizni komise tykajici se konformniho vykladu lhut.

> Nesmysl, viz vyse.

> Nesmysl, viz vyse.

> Nesmysl, viz vyse.
>
> Radu zadam, aby toto sestrelila a priklonila se ke stickovi (tj. vybirat
> fakticky od 1.9.), jinak z toho budou zbytecne zmatky.

Stanovy ani predpis to nedovoluji.

> Ano.
>
> Preji pekny den, kamen prikladam.

Dekuji,