[Brmlab] Jak dokazu clenstvi? Co pubkey kryptografie? Hodi se i na hlasovani...

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Thu Aug 26 21:19:10 CEST 2010

Já taky jsem pro, aby volil jenom ten, kdo je na VH (schvalil bych jenom
vzdycky jednorazovou vyjimku pro cleny, co lezi v nemocnici, atd...). rikal
jsem, ze se to da omezit na lokalni stroj(e) nebo se bude rikat na kazdy VH
jednorazove heslo. Taky je mozny zaskrtat v nejakym dialogu prezenci. Ale
neni zrovna hackersky pristup nechavat nekoho opisovat hromadu papirku.
Jinak skoda, ze sem nezwarezil software, co sme pouzivali u ustavnich
voleb, pac sem byl v komisi do jak do parlamentu, tak do europarlamentu (by
me zajimalo, jestli je to opensource). Ale tam se taky musi opisovat
rucne...

peace