[Brmlab] Kamenicka fotky - And my axe!

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Thu Aug 26 14:22:45 CEST 2010

Hh no dobre... pocitam ale, ze tyhle venkovni tam davat nebudeme. I kdyz
jako bezva vec co sem videl na andelu, ze davaj do parku nad kazdou lavicku
takovy placaty lampy se spoustou ledek, takze si tedka clovek muze jit
vecer sednout do parku, kam sme se po jistych zkusenostech driv bali i ve
dne i kdyz nas bylo 8 :-), pac uz se tam nestahujou smazky. Ale prave ty
vnitrni, co se vejdou do klasicky objimky casto uvadi mensi svitivost.
Problem s tema ledkama je, ze vetsinou vic oslnujou nez svitej a kdyz
svitej, tak zase hrejou. I kdyz posledni dobou se to snad zlepsilo, pac sem
nedavno mel v ruce baterku s jedinou ledkou, co se dala zaostrit, ze
dokazala udelat sloup svetla na oblohu (jako "lasery" nad klubem, nebo v
batmanovi).

peace