[Brmlab] Pozvánka pro Brmlab

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Wed Aug 25 23:44:16 CEST 2010

ahoj,

vypada to zajimave. Myslim nas pristi meeting muzeme klidne svolat do
Hubu. Kdyz ta vase akce zacina v 19h a predpokladam ze z lidi mohou
odchazet ruzne podle toho jak moc je to bude zajimat, tak bych navrhl
zacatek brmlab meetingu na 18h (budeme mit hodku pred tou vasi akci si
pokecat). s tim souvisi muj dotaz zda tam lze zajistit nejaky prostor v
ten cas pro odhadem 10 lidi.

ruza