[Brmlab] Pozvánka pro Brmlab

Dalibor Tomko dalibor.tomko at gmail.com
Wed Aug 25 11:50:12 CEST 2010

Ahoj vsichni z Brmlabu!

Pasky navrhl, abych vam hromadne poslal nasledujici pozvanku na akci
flequ, pristi utery, 31.8., od 19:00:
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=122266121156191&ref=ts

Hlavnim bodem programu je predstavit temata, ktera se probirala na
Fab6 konferenci (www.fab6.nl) poradane MIT Center for Bits and Atoms a
siti MIT FabLabs minuly tyden v Amsterdamu (ucastnili se lide z MIT,
Hackerspaces, DIY Bio, Fablabs, Stanfordu, Makerbot a RapRep projektů,
Maker Faire,...). Bylo by skvele, abych tam nekecal sam a nekdo z vas
predstavil nejnovejsi vyvoj v globalni siti Hackerspaces a plany
Brmlabu v Praze (a treba i nejaky projekt. Cely tento uvod zatim
predpokladam na 30-60 min s tim, ze by se pak diskutovala vybrana
temata dle zajmu vice do hloubky, klidne v mensich skupinkach.

Vim, ze to koliduje s Brmlab Meetups, ale je tu reseni. Pokud budete
chtit prijit a rozsirit tak nasi komorni akci, zajistim prostory v HUB
Praha (Drtinova 10), kde bude dost mista na to, aby se ve spravnou
chvili oddelila skupina Brmlab meetup a resila svoje veci. Na to ale
potrebuji, abyste mi dali vedet co nejdrive.

Upozorneni:
- bude tam nekolik lidi, kteří technologiím vůbec nerozumí, ale
kreativita, inovace, DIY a vzdělávání je zajímá
- nebude žádná byrokracie :)

dejte vedet
alwalda