[Brmlab] Brmlab Tricka

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Tue Aug 24 23:34:06 CEST 2010

On 08/18/2010 08:55 AM, jinx at jinx.cz wrote:
> Vypada to super, ja bych si jedno urcite vzal pokud bude vypadat takto :)
> ale resili jste uz velikosti ?

Ja hlava derava. Dneska som chcel na UVH povedat nieco o trickach.
Zabudol som, takze info tu:

Zistoval som od kolegu aka su realne moznosti a cena nam vysla na okolo
140Kc. Bavil som sa s dalsimi ludmi a pozdaval sa nam napad stanovit
cenu na 200Kc aby sa to lepsie pocitalo a zvysok pojde ako sponzorstvo
brmlabu.

Formular na objednavanie je normalna wiki stranka - napiste sa tam ak
tam este nieste a mate zaujem. Takisto ak je pre vas zmena zo 150Kc na
200Kc neprekonatelna prekazka, tak sa odtial vymazte. Dik!

* http://brmlab.cz/promote/tshirts

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>