[Brmlab] Program VH

caha caha at hysteria.cz
Mon Aug 23 14:56:42 CEST 2010

Vojtech Hala napsal(a):

> To je právně v podstatě zbytečná klauzule, PV má pravomoce všech orgánů
> i bez ní, jen se mu teď může říkat rada. Měl jsem tím na mysli řádně
> zvolenou radu. Ale to je jedno, podstatné v mém mailu byly jiné věci.
>
> Hvězdu hlavní posloupnosti spektrální třídy G v duši

jezisi lidi vzpamatujte se! vzdyt vy si vylozene libujete v byrokracii!
ja jsem az do minuleho roku provozoval u nas czfreecko naprosto 'na
divoko' systemem osvicensky absolutismus (a komu se to nelibi, nikoho
nenutim, aby se pripojil ...) a to v tom litaly sakra vetsi penize nez
se bavime tady. A fungovalo to a nikdo si nestezoval! Ted uz je to teda
spojene, pze u sousedu klesla cena na cenu podobnou nasi (me kredo bylo,
aby pristup k informacim - net - si mohl poridit opravdu kazdy), ale ani
tam se se stanovama a slovickarenim nedelalo takove halo. Chcete dostat
nutne podmince k legalni existenci a nebo tunite stanovy 'za ucelem
dalsiho prodeje' :) ? Jinak si to totiz neumim vysvetlit ...

caha