[Brmlab] Praha 12

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Aug 23 00:37:53 CEST 2010

no ja mam pondelek a uterek taky docela nabity :/

ale druha a dulezitejsi vec !!

o ten vetsi objekt na Komoranske ma zajem i Praha12.net. Naroky na
prostor maj asi podobny jako my, tj do toho baraku se v pohode vedle
nich vejdeme. Praha12.net ma v pondeli nejakej meeting kde to budou
probirat. psal jsem si na jejich IRCu s nickem gadam, tak jim to zrejme
prosadi na program jednani. Chteji jit i na prohlidku nekdy ted behem
tydne, tak bysme ji asi mohli udelat sdilenou.

Nevim kdo z vas vsechno tady je na Praze 12, ale mam pocit ze tohle asi
zacina bejt ukol pro cahu kterej ma prsty v obojim :)

ruza