[Brmlab] Prohlidka - Opletalova

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Aug 20 14:03:09 CEST 2010

  Ahoj!

  Pred par dny jsem nasel celkem zajimave vypadajici suterenni prostor v
Opletalove ulici (centrum, hned u Hlavniho nadrazi):

	http://sreality.cz/detail/pronajem/komercni/sklad/praha-nove-mesto-opletalova/1276217180

  Ted jsem volal p. Armaykinovi, ptal jsem se na opadaou omitku, pry tam
nezateka, ale jednu noc se tam vubec netopilo, takze to promrzlo a bude
to treba vymalovat a prip. "dalsi veci" (pri obhlidce asi vyjasnime),
proto je i ta cena takovahle.

  Poplatky mame pocitat cca 1500 + topeni (na elektrinu). Planuji pri
osobni prohlidce zkusit o najmu trochu smlouvat (bude-li se mnou nekdo
nekompromisnejsi, rad to necham na nem, ja jsem takova holubici povaha
:), aspon z 8k na 7k, ale nevim, jak je to realne.

  Dohodnul jsem obhlidku na pondeli 13:00, sraz na miste (Opletalova 30)
v 12:50. Prijdte v hojnem poctu. :-)