[Brmlab] brmlab letak

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Fri Aug 20 09:26:09 CEST 2010

Ahojte,
na wiki som pridala modre logo v roznych formatoch. Prosim logo naozaj
pouzivat len v ciernej (prip. bielej), alebo v tej modrej co je na
wiki.
Najdete tam aj hotovy letak, format A5 + spad, zatial v CMYK a Pantone
pdf. Snazila som sa nahrat tam aj 300 dpi png verziu ale tu z prace mi
to neslo, nahram pozdeji.
Letak je na spad, tj vytlaci sa vacssi a potom sa podla orezovych
zaciek oreze na format A5.
http://brmlab.cz/promote
Spravim podklady aj na format A3 a A2, dal by sa z nich vytlacit
plagat - ak mate niekto moznost.

chido

--
"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert