[Brmlab] Ruzyne plany

JoHnY johny at 2600.cz
Thu Aug 19 16:22:32 CEST 2010

No, inac dnes som sa pytal ze dokedy mozeme ocakavat vysledok (ci nam to daju alebo nie) a ze do konca augusta to urcite chce mat vyriesene ten co to teraz riesi (nadriadeny toho co nam to ukazoval a podriadeny obchodneho riaditela, ktory je najvyssi :-) Ten je vraj za to aby sa nam to prenajalo len musia spocitat ci na tom neprerobia (neviem si predstavit ako by na tom mohli prerobit), a ak to tento odporuci tak to ten obchodny riaditel uz asi odsuhlasi bez kecov, ak som to spravne pochopil.

JoHnY