[Brmlab] Ruzyne plany

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Thu Aug 19 13:25:55 CEST 2010

On 08/19/2010 01:20 PM, Petr Baudis wrote:

> Aha. Netrpelivi jsme. :)

> V tom pripade bychom mohli vygenerovat ten podnajem. V principu neni
> duvod, proc by to cele nemohlo byt na nas a ASRG nam jen prispivat na
> najem, jen ASRG samozrejme potrebuje nejakou formu pravni jistoty, ze je
> odtamtud ze dne na den nevyhodime.

Dvojity podnajom (alebo ako sa to vola) nie je uplne bezna vec a vacsina
najomnych zmluv to zakazuje. Keby som bol CRa tak by mi bolo divne, ze
si odomna prenajme priestor nejaka neziskovka a potom si tam nasackuje
s.r.o., ktora jej bude platit polovicu najmu ...

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <stick at gk2.sk>