[Brmlab] Ruzyne plany

JoHnY johny at 2600.cz
Thu Aug 19 13:08:26 CEST 2010

Hmm, no ja som vcera za nas poslal ponuku na tych 6500 Kc lebo som predpokladal ze oni budu chciet to samostatne kridlo o poschodie vyssie.
Ja navrhujem pockat co nam odpovedia, a potom su dve moznosti, ak nam to schvalia:

1. asrg poda dalsiu ponuku na samostatne poschodie na tom poschodi nad nami (cca 80 metrov, ale s tym ze su tam tie stlpy co znizuje uzitkovost priestoru, takze za 3, pripadne 4k by im to mohli tiez schvalit ak to nam schvalia za 6500)
2. asrg bude s nami v tej miestnosti 20, ale v tom pripade neviem ako s tou cenou, ked uz som poslal 6500 a ak to bude zvlast zmluva a nasackuju sa tam este dalsi tak neviem ci sa to radiokomunikaciam nebude zdat ako spekulacia z nasej strany

Ak nam to neschvalia tak mozeme este povedat ze by sme teda boli vsetci na tom 1. poschodi s tym ze asrg by bolo v miestnosti 20 a celkova cena by bola 6500 + 3000 (ale zmluvy by boli samostatne) ale to by asi aj tak nepomohlo, 3000 im uz bude ukradnutych v tom pripade.

Najvacsi problem vidim v tom ci budu ochotni riesit este aj to pridavanie noveho elektromeru pre asrg...

JoHnY