[Brmlab] Licence Loga brmlabu

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Wed Aug 18 14:06:27 CEST 2010

> A proc si ho vubec kupuje od nekoho jineho nez od nas?

Protože ten prodejce prodává spousty triček "s linuxem"? Tohle fakt neni
problém a bude se to dít, pokud bude možnost.

> Mne jednoduse ani jeden ze scenaru neprijde vubec realisticky.

Myslíš, že jej nikdo, kdo nás bude chtít poškodit nevymyslí? Ale no tak
- je to tak snadná a fantazii se meze nekladou...

> Dobre, ale jak ty pravidla mohou znit? Zmeny mohou delat jen clenove
> brmlabu? A co kdyz jim prijde patch zvenci? Tohle je proste dzungle.

Jaká džungle? Co se do těch pravidel napíše, to tam bude. Každý projekt
má svůj oficiální strom zdrojových kódu (nebo více stromů, to je jedno)
a ty jsou uvedeny na wiki. Pokud je patch zvenčí zařazen, tak nevidím
problém. Nehledej technicky neprůstřelné řešení - zde hledáš právně
neprůstřelné a dostatečně flexibilní řešení.

> Nase logo nebudeme moci dat treba ani do clanku na wikipedii.

Proč by ne? "Rada schválila použití loga brmlabu v rámci článku na
wikipedia.org, pro 5, proti 0, zdrželi se 0". Hotovo.

> A Vam to prijde skutecne jako dobre investovane penize?

Já uvádím ty "tisíce" na pravou míru.

> Jake to ma implikace?

To přenechám právníkům, ale minimálně pokud by si někdo chtěl brmlab
logo zaregistrovat jako kombinovanou OZ, tak to můžeme úspěšně překazit,
pokud bychom prokázali, že jsme jej používali dříve. Navíc na grafickou
podobu drží autorská práva chido, takže to též není problém. Jen
textovou formu - zde nastává v české legislativě problém, pokud bych si
chtěl zaregistrovat "brmlab" jako ochrannou známku třeba v oboru realit,
tak podle mě uspěji nezávisle na našem snažení tomu zabránit. (Viz
kategorie a třídy výrobků a služeb).

> Ja si ho ale stale poradne nedovedu predstavit.

TMA jistě něco vymyslí a Tutchek to jistě dobře zkritizuje

joe