[Brmlab] Licence Loga brmlabu

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Aug 18 13:26:54 CEST 2010

On Wed, Aug 18, 2010 at 12:55:09PM +0200, Dominik Joe Pantůček wrote:

> Pokud neví, že prodejce s námi nemá nic společného a nemá to jak
> zjistit?

A proc si ho vubec kupuje od nekoho jineho nez od nas?

> Protože chci brmlabu uškodit.

> Navíc se stejnými následky jako předchozí bod - škoda by se těžko
> napravovala.

Mne jednoduse ani jeden ze scenaru neprijde vubec realisticky.

> V případě, že aplikuje patch, mělo by logo zmizet. Zní to asi trochu
> přehnaně, ale je to jediná jasná hranice. Určovat, zda se jedná o
> podstatnou změnu nebo tak něco - to přesně zavání složitými předpisy,
> které nechci. Rád bych jednoduchá a jasná pravidla.

Dobre, ale jak ty pravidla mohou znit? Zmeny mohou delat jen clenove
brmlabu? A co kdyz jim prijde patch zvenci? Tohle je proste dzungle.

Nase logo nebudeme moci dat treba ani do clanku na wikipedii.

> http://upv.cz/cs/prumyslova-prava/ochranne-znamky/poplatky.html
>
> 5000,-Kč

A Vam to prijde skutecne jako dobre investovane penize?

> Navíc obchodní značka - byť neregistrovaná - je to tak jako tak.

Jake to ma implikace?

> Myslím, že vhodný předpis na použití loga a "licence" pro použití mimo
> oficiální prezentace brmlabu bude schůdná cesta.

Ja si ho ale stale poradne nedovedu predstavit.