[Brmlab] GIT Repozitář

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Aug 18 10:52:52 CEST 2010

On Wed, Aug 18, 2010 at 10:07:55AM +0200, Tomáš Mudruňka wrote:

> no ja jsem mel trochu jinou predstavu... mozna SCM neni dobry napad, treba
> by stacilo FTP (rikam FTP ale myslim SFTP). chceme byt "hackerspace" a
> "hacking" je mimo jine take o sdileni informaci, myslim ze bysme meli mit
> nejake centralni uloziste na nase zdrojaky (je jasne, ze zverejneni kodu do
> souteze asi nebude to prave orechove - kvuli konkurenci). ale jde o to, ze
> soucasti hackerspacu by nemelo byt jenom skladiste hardware, ale taky
> skladiste open source software, co v ramci hackerspacu vytvorime, jednak
> [...]

Ja si myslim, ze tohle je nejlepsi resit

	(i) publikaci v nejakem verejnem repositari na verejnem
hostingu, kde z toho bude mit uzitek cely svet a vsimneme si toho
pripadne i my

	(ii) osobnim kontaktem - projekty se preci vyvijeji pomerne
"in the open" a autor takoveho kodu si sam snadno vsimne, co je potreba;
vetsinou pokud nejsou ty kusy kodu primo navrzene pro zverejneni, stejne
se v te zmeti skriptu atd. nikdo nez autor nevyzna a bude potreba jeho
soucinnost

Az budeme mit v ramci hackerspacu vlastni fyzicky server, asi neni
problem tam rozjet nejakou sdilenou zonu, kam lide muzou davat "zajimave
veci", mam ale pochybnost, jestli bude skutecne uzitecna. Myslis-li, ze
ten napad je zajimavy, klidne se ale pust do jeho realizace.