[Brmlab] Licence Loga brmlabu

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Wed Aug 18 10:36:38 CEST 2010

Ahoj všem,

  na IRC se rozproudila - oprávněně - debata o licenci loga, které nám
darovala Chido. Zní to jako "technikálie" a "byrokratická přítěž", ale
musíme to řešit tady a teď.

  Před pár dny jsem se paskyho a potažmo chido ptal, jak je možné logo
používat chido vzkázala, že logo "je darem o.s. brmlab a to ať si s ním
dělá, co chce". Následně debata (před pár dny, leč opět na IRC) skončila
u CC BY-SA. Což se dnes ukázalo jako nešťastné.

  TMA navrhuje nedávat žádnou licenci, ale stanovit vnitřním předpisem
použití loga členy brmlabu - v rámci projektů brmlabu a na propagaci
brmlabu. Ve všech ostatních případech by měla mít slovo rada. Proč?
Zamysleme se společně:

  - budu prodávat trička s logem brmlabu, zisk na jednom 100Kč, prodám
jich 100 a brmlabu nedám ani korunu, protože se mi nechce
  - nebudu člen brmlabu a použiji logo na nějakém extra kontroverzním
projektu ... lepší plynové komory? dokonalejší distribuce pervitinu?
  - změním jen málo a začnu si propagovat svoje vlastní produkty - tedy
logo brmlabu začne být zaměnitelné

Předpokládám, že diskuse bude veselá ;-)

joe