[Brmlab] GIT Repozitář

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Wed Aug 18 10:07:55 CEST 2010

no ja jsem mel trochu jinou predstavu... mozna SCM neni dobry napad, treba
by stacilo FTP (rikam FTP ale myslim SFTP). chceme byt "hackerspace" a
"hacking" je mimo jine take o sdileni informaci, myslim ze bysme meli mit
nejake centralni uloziste na nase zdrojaky (je jasne, ze zverejneni kodu do
souteze asi nebude to prave orechove - kvuli konkurenci). ale jde o to, ze
soucasti hackerspacu by nemelo byt jenom skladiste hardware, ale taky
skladiste open source software, co v ramci hackerspacu vytvorime, jednak
aby sme se tim prezentovali na verejnost a druhak abysme meli svoje veci
pohromade. dam priklad: ja budu vedet, ze nekdo dela robota a maji tam
webkameru, ale zrovna resi GPS a na strojovy videni se dostanou az za
nejaky cas, tak mrknu kde se mi vali jaky kod, ktery se treba bude hodit a
nasdilim ho tam, kde si ho ostatni vsimnou a bud ho pouziji, nebo se
nechaji inspirovat. nejde tedy o konkretni projekty. spis neco jako budeme
mit krabici se starejma tistenejma spojema a elektronickym odpadem, kterej
budeme v projektech pripadne recyklovat, tak bysme meli mit i podobnou
skladku ruznech skriptu...

peace