[Brmlab] GIT Repozitář

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Wed Aug 18 09:50:37 CEST 2010

To je sice hezký nápad, ale osobně myslím, že zůstaneme u aktokratického
přístupu - co si lidé kolem konkrétního projektu vymyslí, to ať
používají. brmbot outdoor má repo v bzr na http://repo.joe.cz/brmbot/ -
vzhledem k tomu, že nikdo jiný nezačal programovat ovládací software,
ujmul jsem se toho já a já Bazaar rád :)

Pokud chce někdo používat SCCS a rozjede potřebnou infrastrukturu,
všichni se jistě nadšeně podíváme do historie ;-)

joe