[Brmlab] Konektor na logu BRMlabu

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Wed Aug 18 09:49:36 CEST 2010

On Wed, 18 Aug 2010 09:36:31 +0200, JoHnY <johny at 2600.cz> wrote:
> Lebo toto logo sa zo vsetkych navrhnutych pacilo najviac. Ak mas lepsi
> navrh, staci ho poslat a ak bude tak skvely ze z neho budu vsetci tak
> nadseni ze budu chciet zmenit sucasne logo tak tam bude tvoj
> konektor/whatever. :-)

jde spis o to, ze jsem tu nebyl, kdyz se o tom rozhodovalo, tak jsem
zvedavy :-) jsou nekde ty odmitnute navrhy? proti tomu konektoru nic nemam
i font je hezky, akorat na triku mi to pripada jako moc tenke linky (ciste
z pragmatickeho hlediska... tyhle potisky se snadno seperou, kdyz jsou
takhle tenky). mozna by stalo za to udelat trochu macatejsi verzi na trika,
aby potisk lepe drzel. ve vektorovym editoru to nebude problem trochu
pridat tloustku... taky jsem nekde videl strojovy vysivani tricek (coz
tusim nebylo o moc drazsi nez potisk a umeli vysit i bitmapovou fotku), coz
je asi nejodolnejsi moznost.

peace