[Brmlab] Obhliadka Ruzyne

JoHnY johny at 2600.cz
Wed Aug 18 09:35:32 CEST 2010

Este ma napadla jedna vec k tej pripadnej spolupraci asrg a brmlabu, resp. k spolocnemu prenajmu. Totiz ako by sme si delili naklady na elektriku... Pochopil som ze asrg ma dost elektrickeho zariadenia ktore bude asi spotrebovavat dost elektriky. Neviem si predstavit ako by sme tie naklady delili, aj v pripade ze by sme teoreticky obaja spotrebovavali zhruba polovicu a delili si naklady napolovicu tak sa vzdy niekto bude citit ukrivdeny, takze to by bolo treba nejako vymysliet, ale mna nic nenapada, ma niekto daky napad?

JoHnY