[Brmlab] Obhliadka Ruzyne

JoHnY johny at 2600.cz
Tue Aug 17 17:18:09 CEST 2010

Tak sme tam boli.

Fotky su tu: http://gallery.johny.sk/ruzyne
Su tam 3 podlazia (prizemie, 1. poschodie a podkrovie), kazde ma priestory napravo a nalavo, cize sa da rozhodnut medzi 6 roznymi priestormi
Fotky 2909-2916 su prizemie vpravo
2917-2921 prizemie vlavo
2922-2929 1. poschodie vpravo (to vyzeralo najlepsie)
2931-2934 1. poschodie vlavo
2935-2944 podkrovie vlavo
2945-2946 podkrovie vpravo (to bola vlastne len jedna pouzitelna miestnost)

Priestory idealne, jediny problem je cena, chlapik hovoril ze 300 korun za meter za mesiac, co by pri 150 metroch (co je zhruba velkost toho co sa nam tam najviac pacilo) by bolo 45 tisic, to je uplne mimo. Potom hovoril ze uplne minimum co by zrejme boli schopni dat by bolo 150 za meter, cize stale o nicom. Vsetko samozrejme plus energie.
Mame mu ale poslat nasu cenu kolko by sme boli maximalne ochotni dat a mozno motyka vystreli. Oni tam nikoho nemaju a mozno sa niekomu kto o tom rozhoduje bude zdat lepsie prenajat to aj za nizsiu cenu ako nemat vobec nic.

Ta moja znama cez ktoru som sa k tomu vlastne dostal hovorila ze ona tomu chlapikovi hovorila ze potrebujeme nieco do max 10k Kc za mesiac, vraj sa tvaril ze jasne, takze neviem preco teraz vytiahol tych 300 korun za meter... No hlavne mu treba odpisat nasu konecnu cenu a potom uvidime.

JoHnY