[Brmlab] Ahoj hackeri

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Aug 17 00:32:10 CEST 2010

On Tue, Aug 17, 2010 at 12:32:18AM +0200, David Klusacek wrote:
> [...]
> aspon 30 sekund, pro rozpoznani 5 seknud -- to pak dostanes EER (=equal
> error rate) okolo 0.7%, kdyz se trening rozsiri na 5 minut a rozpoznava se z
> minuty tak jsme dosakovali EER 0.1% --- ovsem predpokladalo se ze uzivatele
> nepodvani, ze se nesnazi menit hlasy nebo nekoho napodobovat (takova data
> nebyla v trenovaci/testovaci databazi, takze nevime co to v takovem pripade udela))),
> ne prepis toho co rikal. To delam jako disrtaci, ale zatim to potrebuje enormni
> vykon (> 1TFLOPS) a velkou pamet a stejne to poradne nefunguje. Takze do

Aha, pro nas je asi i tech 5 sekund docela dost, asi bychom vytradovali
vyssi EER za 1 sekundu delay nebo neco takoveho. Potrebovali bychom
recnika rozpoznavat realtime a v prvni iteraci nam vazne jde ciste o
jeho rozpoznani.

Pocitam s tim, ze robot bude delat i vypocetne narocnejsi operace, proto
planuji vetsinu (krome nejzakladnejsich "reflexu") offloadovat pres wifi
na nejaky vykonnejsi strojek. Ale >1TFLOPS asi mit nebude, pokud tvuj
algoritmus nejde snadno SIMD-paralelizovat. ;-)

http://brmlab.cz/hackpoint/letnany :)