[Brmlab] Obhliadka Ruzyne

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Tue Aug 17 00:10:29 CEST 2010

Spis by me zajimalo... bude nejaky presun z ruzyne na meetup? ono to asi
casove nevychazi, ale zas ne kazdymu se chce na otocku vracet domu, by se
ten cas dal zaplnit nejak smysluplneji. tedka si nevybavuju presne casy,
ale kazdopadne by se dalo mezi ruzyni a cernou plici nekam zajit na obed,
na pivko, podle nalady...

peace
   Harvie

On Mon, 16 Aug 2010 12:50:24 +0200, Pavel Ruzicka <ruza at ruza.eu> wrote:
> poznamka uplne zbytecna. Za prve se imo nevypisuje vyberove rizeni a za
> druhe tohle nejsou nejaci pro mne neznami lide. Jsou to lidi kterym muzu

> duverovat a pujdou do toho s nami ne proti nam. Navic toho prostoru je
> tam afaik tolik ze kdyby sli proti nam (a zvysovali tim cenu) tak by
> byli sami proti sobe. V tohle pripade je to bubakovani uplne mimo, ale
> jsem ochotny na sebe vzit zodpovednost za pripadne komplikace.
>
> ruza

jenom sem trochu provokoval, aby lidi o takovejhle vecech jako tymova hra
zacali uvazovat a aby se to dostalo do podvedomi :-)

peace