[Brmlab] Ahoj hackeri

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Aug 16 20:36:14 CEST 2010

Ahoj,

Sice HW od doby co jsem z prumky uz moc nedelam, ale rad se podivam co delaji jini,
pripadne muzu i poradit. Co umim:

 (0) elektroniku, analogovou (rekneme do 100 MHz) a digitalni, tu ale postaru
     (tj. sestavovani zarizeni z predem pripravenych chipu). Navrh chipu, ani
     programovani hradlovyho pole ve VHDL nebo Verilogu jsem jeste nezkousel
     (kdyby bylo potreba tak se to v kratke dobe naucim).
 (1) zpracovani signalu, zejmena 1D (zvuk, radar, sonar), trochu i 2D
     (obrazky, video), ale tam zaostavam tak 10 let.
 (2) trochu numerickou matematiku a simulovani fyzikalnich soustav (muze se
     hodit pro model sveta kterym robot previda budoucnost).
 (3) strojovy uceni (SVM, HMM, neuronovy site)
 (4) rozpoznavani recniku podle hlasu (to by se vam mohlo hodit do robota),
     v roce 2002 jsem byl v teamu ktery udelal v te dobe nejlepsiho system na
     svete (brano neoficialne --- tj. netestovalo se to v soutezi ale az po ni
     a pak uz se to nikdy nespustilo protoze to bylo prilis zrave na CPU cas
     a ucastnici workshopu se rozutekli do sveta a nikdo uz nebyl schopen to
     cele spustit).
 (5) logiku (Goedlovy vety, apod. k bastleni to primo uzitecny neni (s
     vyjimkou formalni verifikace), ale je to zajimavy)

Takze bych treba mohl o necem z toho udelat uvodni prednasku, kdyby byl
zajem nebo jen tak poradit.

Zajimaji me nasledujici projekty:

http://brmlab.cz/project/bci
http://brmlab.cz/project/dna
http://brmlab.cz/project/photons
http://brmlab.cz/project/quadcopter
http://brmlab.cz/project/tesla_coil

David

PS: Zatim dodelavam disertacku, takze opravdu cas budu mit az nekdy na podzim.