[Brmlab] Obhliadka Ruzyne

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Mon Aug 16 12:50:24 CEST 2010

poznamka uplne zbytecna. Za prve se imo nevypisuje vyberove rizeni a za
druhe tohle nejsou nejaci pro mne neznami lide. Jsou to lidi kterym muzu
duverovat a pujdou do toho s nami ne proti nam. Navic toho prostoru je
tam afaik tolik ze kdyby sli proti nam (a zvysovali tim cenu) tak by
byli sami proti sobe. V tohle pripade je to bubakovani uplne mimo, ale
jsem ochotny na sebe vzit zodpovednost za pripadne komplikace.

ruza