[Brmlab] Obhliadka Ruzyne

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Mon Aug 16 12:42:55 CEST 2010

Jenom sarkasticky-jizlive-technicka poznamka: pokud budou ty prostory fakt
uzasny a krome nas o ne projevi zajem i ASRG (pocitam ze to znamena
antispam research group) a kapela kapelmistra Davida, coz bude mit za
nasledek vyberove rizeni, tak bude, v pripade ze vyberove rizeni
nevyhrajeme, nutne zavest nejaka pravidla ohledne ruseni clenstvi clenum
bez smyslu pro teamovou hru :-)

peace