[Brmlab] [wilder at trip.sk: Hacktivity v Budapesti]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Sun Aug 15 01:31:19 CEST 2010

FYI

----- Forwarded message from Pavol Luptak <wilder at trip.sk> -----

Date: Sun, 15 Aug 2010 01:21:45 +0200
From: Pavol Luptak <wilder at trip.sk>
To: hackerspace at hq.sk
Subject: Hacktivity v Budapesti

Ahojte,
Hacktivity v Budapesti http://hacktivity.hu/ sa blizi - posledna prilezitost
nakupit listky za zvyhodnenu cenu (20% zlava), sucasne je nacase zarezervovat
ubytovanie.

Program konferencie:

http://hacktivity.hu/portal/downloadable/Hacktivity_2010_program_plakat_ENG.pdf

O Bruceovi Schneierovi sa myslim nemusim vyjadrovat (analogia s Chuckom
Norisom nie je nahoda - http://www.schneierfacts.com/ )

Alexander Kornbrust je najvacsi Oracle hacker akeho som kedy videl
(http://www.red-database-security.com/)

Buherator (Metasploit workshop) a Andres Veres Szentkiralyi (We Have Linux
Servers So Are We Secured?) su nasi kamarati z Budapestianskeho hackerspaceu.

Koniec prveho dna ukonci Schneier autogramiadou - pre tych, ktori doma maju uz
"Applied Cryptography" odporucam uplne novu Schneierovu knihu (este viac
prakticku) - Cryptography Engineering - http://www.schneier.com/book-ce.html

Na druhy den o 12:00 ma prednasku FX (najvacsi Cisco guru, typek, co si po
veceroch v ramci nudy koduje remote exploity na IOS a organizator
http://ph-neutral.darklab.org/ )

Zlavy na listok:

50% pre studentov

20% prebooking zlava (je nutne si to objednat do 20.8, v praxi do 18.8, lebo
aspon 2 dni trva medzinarodny prevod).

10% Facebook zlava (po uvedeni voucher kodu FB-8080)

10% Konferencna zlava (po uvedeni specialneho promo kodu, ktory sa rozdaval
na Hacktivity flyeroch na ostatnych security konferenciach -> ucastnici
tohtorocneho Confidence v Krakove nepamatate si ho? Som si viac ako isty, ze
na tych letakoch, co sme tam dostavali, bol napisany...)

Uvedene zlavy si kumulativne, takze je mozne ziskat az 40% zlavu, o vsetky
zlavy treba poziadat naraz.

Ja som si prave kupil listok a s 30% zlavou ma vysiel 8400 HUF (30 EUR),
odporucam danu platbu vykonat ako SEPA prevod (v mBank je to uplne zadarmo).

Co sa tyka ubytovania, tak jednoznacne navrhujem ubytovanie tu
http://www.happyholidayhostel.com, maju vyborne ceny 16-18 EUR/noc/osobu,
pekne to tam vyzera a co je najdolezitejsie, je to asi len 100 metrov od
Budapestianskeho hackerspaceu!)

Spravil som jednoduchu anketu - prosim o zahlasovanie, ak na Hacktivity chcete
ist, aby sme mohli pre nas vsetkych zarezervovat ubytovanie. Prihlaste sa na
http://private.progressbar.sk, vpravo hore uvidite jednoduchy hlasovaci
formular, tak prosim zahlasujte.
Ja som od zajtra, az do 31.8 na dovolenke - bolo by dobre, aby hned, ako
bude jasne, kto tam ide, tak ste zarezervovali ubytovanie (poprosim aj pre
mna :) - staci poslat rezervacny mail na info at happyholidayhostel.com.

Pavol
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]

----- End forwarded message -----