[Brmlab] Mobilny hackerspace

JoHnY johny at 2600.cz
Fri Aug 13 14:39:45 CEST 2010

Toto by bol pomerne dost kvalitny styl :-)
No a inac ti chlapici z Viedne maju maly mikrobus a obchadzali s tym celu Vieden, vzdy niekde zastali a hackovali, kazdy den boli v inej casti Viedne a za tyzden vraj tymto sposobom nachytali celkom dost novych clenov :-) Proste mas otvorene dvere, robis tam nieco a ked niekto obsmrda a pozera co sa deje a evidentne ho to zaujima tak ho pozves dnu a povies mu o co ide atd., samozrejme v tomto mode netreba robit aktivity ako hackovanie FBI  a podobne :-)

JoHnY