[Brmlab] Projekty vs. napady na wiki

Dominik Joe Pantůček joe at joe.cz
Fri Aug 13 10:08:22 CEST 2010

BRM!

Všem vám odpovím najednou a tedy top-postem.

http://www.dokuwiki.org/plugin:tag

Osobně se přikláním k tomu, aby se projekty otagovali (detaily
dohodneme... "project", "idea", "twisted-plan") a na titulní straně
[[project:start]] by se zobrazovali jednotlivé kategorie. Jako první by
se pochopitelně zobrazovaly projekty, co budou mít tag "project", což by
měl být projekt, na kterém se pracuje.

joe