[Brmlab] Household Tesla Coil Meeting 001

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Thu Aug 12 23:13:49 CEST 2010

Ahojte,
Prve stretnutie zaujemcov o projekt Household Tesla Coil
(http://brmlab.cz/project/tesla_coil) sa uskutocni v hacking pointe
Letnany v stredu, 18. 8.
Kto ma zaujem sa zucastnit, nech mi da prosim vediet - vzhladom na to
ze hacking point je nas byt, sme limitovani priestorom :]
Stretnutie zacina 16:30 priamo na mieste, v pripade zaujmu je moznost
stretnut sa so mnou o 16:00 na Holesoviciach.
Tesim sa na vas!

chido

--
"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert