[Brmlab] Fwd: Re: Fwd: Re: Re: 27c3 cfp a DVP

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Thu Aug 12 02:15:52 CEST 2010

priznejte

> mame, ale je jich trestuhodny nedostatek :)

takze zakladni predpoklady k reprodukci zen mame, tak na tom musime
zapracovat, at nezkoncime jak v xkcd: http://xkcd.com/583/

> kdekdo to dela tak ze hned po navratu z konference vyrazi hned nekam na
> Silvestra a da se to v pohode stihnout. Stejne tak nekteri na Silvestra
> zustavaji v Berline.

nojo. to je fakt... nevim co mi jebn*lo, ze bych na silvestra utikal z
berlina do prahy. v C-Base urcite bude program... takova vyhlidka se mi
docela libi... akorat nevim jak na tom budu financne... ale jestli vsechno
pujde OK, tak bych jel. nechcete se este nekdo na silvestra pekelne zcakat
v C-Base s lidma z CCC? :-)

BTW Jinak bych byl zas v karlovarskem hackerspacu DVP: http://dvp.s.cz/
(z webu to neni na prvni pohled patrne, ale fakt tam je undergroundova
nejen-linuxova komunita hackeru a dokazou zaridit i dopravu z prahy nebo
snad i ze slovenska obcas kdyz se s nima zkontaktujete. kazdy tam muze
kdykoliv dorazit - my sme tam byli s par lidma tenhle vikend.) Urcite bych
byl pro nejakou spolupraci s touto komunitou v budoucnu.

peace
   Harvie