[Brmlab] sklady Belehradska - dojmy

Zdenek Styblik stybla at turnovfree.net
Wed Aug 11 11:44:15 CEST 2010

On 08/11/2010 11:24 AM, Petr Baudis wrote:
>   Ahoj!
>   Osobne se mi to celkem dost libi. Ale ma to netrivialni zapory:
>   * S tim souvisi, ze je tam vlhky vzduch. Kdo se hlasi na projekt
> BrmKlimatizace?

Cau,

spis BrmVzduchotechniky. Imao nikdo pri navrhu sklepeni nepocital s tim,
ze tam bude N lidi dychat a pobyvat X metro/kryty/bunkry/etc. - vse ma
vzduchotechniku pro vymenu a obeh vzduchu.

Stejne tak dle prechodiziho vyuziti - sklad tj. vlezu do skladu, vyndam
veci, jdu pryc.

Tohle by mohl byt pomerne zavazny problem, ci ne?

stybla